فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
فونت زيبا ساز
یه مشت حرف



نوشت سلام نفس

کسی که چند لحظه پیش گفت شب بخیر

هه...چه اشتباهی

 

 

گفتی دوست دارم

 

من عطسه کردم گفتم ببخشید

 

من به مزخرفات آلرژی دارم

 

 

 

 

سکوت کن

 

این دنیا اگ حرفی داشت خدایش ساکت نبود

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

تیمارستان
ساعت12:17---12 خرداد 1394
انقدر در جواب ابلهان سکوت کرده ایم که گفتند حرف حساب جواب ندارد

man o eshgam
ساعت18:01---10 خرداد 1394


کوثری
ساعت14:40---10 خرداد 1394


ب سلامتی اونایی که
حرف واسه گفتن خیلی دارن اما
سکوت را تمرین میکنند...




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 خرداد 1394برچسب:, | 11:57 | نویسنده : Arista |